Veelgestelde vragen

Hier vind u alle veelgestelde vragen die wij al eens ontvangen hebben. Wellicht krijgt u hier antwoord op een van uw belangrijke vragen. Staat je vraag er niet tussen?

Stel hier je vraag

Inklapbare content

Hoelang duurt de verzending?

Voor 12:00 besteld op werkdagen = de eerst volgende dag in huis! Het kan voorkomen dat de bezorger wegens drukte niet de volgende dag al bij je langs komt. Gelukkig komt dit niet vaak voor.

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden wij enkel naar Nederland en België. We zijn momenteel druk bezig met het vergroten van ons gebied.

Hoelang bedraagt de bedenktijd?

Als je niet tevreden bent over de producten die je ontvangen hebt of als je eenvoudig van gedachten veranderd bent, heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Is mijn bestelling / betaling gelukt?

Na het plaatsen en betalen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging via de mail. Deze ontvang je meestal binnen 10 minuten. Geen mail gehad binnen 12 uur, en wel afgeschreven van uw rekening? Contacteer dan onze klantenservice over de status van uw bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn vanaf een besteding van €50 volledig GRATIS binnen Nederland en België. Dat zijn momenteel ook de enige landen waar wij naar toe verzenden. Onder de €50 rekenen wij €3,95 voor de verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Op onze website beschikt u over een breed scala aan betaalmogelijkheden, zoals: iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard, AMEX, Maestro en Apple Pay.

Wij blijven dit in de toekomst uitbreidden. Heeft u nou een voorkeur voor een extra betaalmogelijkheid laat het ons dan weten via de e-mail.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Helaas hebben wij nog geen filiaal en dus ook geen afhaal mogelijkheid. Alles gaat bij ons dus via de postdiensten.

Ik wil retourneren. Kan dat?

Ja, dat kan. Zolang het product niet beschadigd, geopend of gebruikt is en u uw retour aanmeld binnen 14 dagen na ontvangst mag ik retourneren.

De kosten van de retourzending komen voor uw eigen rekening.

Is Blue Miracle echt een Nederlands merk?

Het antwoord daarop is volmondig.. Ja. Blue Miracle is een Nederlands merk opgericht in Amsterdam en maakt onderdeel uit van New Beauty Generation. De producten zijn gemaakt in samenwerking met deskundige uit Nederland.

Komen er in de toekomst nog meer producten?

Ja, samen met deskundig advies zijn wij dagelijks bezig om ons assortiment te verbreden en om onze huidige producten te blijven innoveren. Zo streven wij ernaar om de beste producten te kunnen bieden aan onze klanten.