Frequently Asked Questions

Hier vind u alle veelgestelde vragen die wij al eens ontvangen hebben. Wellicht krijgt u hier antwoord op een van uw belangrijke vragen. Staat je vraag er niet tussen?

Ask your question here

Collapsible content

How long does the shipment take?

Before 12:00 ordered on business days = the next day at home! It is possible that the delivery person does not come to you the next day due to crowds. Fortunately, this doesn't happen often.

Which countries do you ship to?

Momenteel verzenden wij enkel naar Nederland en België. We zijn momenteel druk bezig met het vergroten van ons gebied.

How long is the reflection period?

If you are not satisfied with the products you have received or if you have simply changed your mind, you have the right to cancel your order. 14 days after receipt without giving any reason. You have after cancellation again 14 days to return your product.

Was my order / payment successful?

Na het plaatsen en betalen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging via de mail. Deze ontvang je meestal binnen 10 minuten. Geen mail gehad binnen 12 uur, en wel afgeschreven van uw rekening? Contacteer dan onze klantenservice over de status van uw bestelling.

What are the shipping costs?

The shipping costs are full from an spend of €50 FREE inside Netherlands and Belgium. These are currently the only countries we ship to. Below €50 we charge €3.95 for shipping.

What are the payment options?

Op onze website beschikt u over een breed scala aan betaalmogelijkheden, zoals: iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard, AMEX, Maestro en Apple Pay.

Wij blijven dit in de toekomst uitbreidden. Heeft u nou een voorkeur voor een extra betaalmogelijkheid laat het ons dan weten via de e-mail.

Can I pick up my order?

Helaas hebben wij nog geen filiaal en dus ook geen afhaal mogelijkheid. Alles gaat bij ons dus via de postdiensten.

I want to return. Is that possible?

Ja, dat kan. Zolang het product niet beschadigd, geopend of gebruikt is en u uw retour aanmeld binnen 14 dagen na ontvangst mag ik retourneren.

De kosten van de retourzending komen voor uw eigen rekening.

Is Blue Miracle really a Dutch brand?

The answer to that is wholeheartedly.. Yes. Blue Miracle is a Dutch brand founded in Amsterdam and is part of New Beauty Generation. The products are made in collaboration with experts from the Netherlands.

Komen er in de toekomst nog meer producten?

And, together with expert advice, we are working daily to broaden our range and to continue to innovate our current products. In this way we strive to be able to offer the best products to our customers.